03.01.2017
2017 Yılı Bandrol Ücretleri Hakkında Duyuru

Sayın Üretici ve İthalatçılar,

2017 yılı bandrol ücretleri 01 Ocak 2017 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere güncellenmiştir.

Önemle Duyurulur !

05.12.2016
Telefon numaralarımız değişmiştir.

 

tel-ico-trans

+90 (216) 939 5400

faks-ico-trans

+90 (216) 446 7660

email-trans

info@sicpa.com.tr

helpdesk-trans

+90 (216) 939 5444

04.01.2016
2016 Yılı Bandrol Ücretleri Hakkında Duyuru

Sayın Üretici ve İthalatçılar,

2016 yılı bandrol ücretleri 01 Ocak 2016 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere güncellenmiştir.

Önemle Duyurulur !

08.06.2015
Web Sipariş Portalı Hizmet Kesintisi

Sayın Üretici ve İthalatçılar,

08 Haziran 2015 saat 18:00'den itibaren web sipariş portalımız 10 Haziran 2015 tarihine kadar yeni dönem geçiş süreci sebebiyle hizmet veremeyecektir.

Yeni dönem içerisinde kullanılacak sipariş uygulamamız 10 Haziran 2015 tarihi itibariyle kullanıma açılacaktır. Bu tarihten itibaren Sicpa Assan Web Sipariş Portalına https://www.buis.com.tr/webapp adresi üzerinden yeni kullanıcı bilgilerinizle erişim sağlayabilirsiniz.

Önemle duyurulur !

13.05.2015
Banka Hesap Bilgisi Değişikliği

5 Mart 2015 Perşembe günü yayınlanarak yürürlüğe giren 8 seri no’lu Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkilerde Bandrollü Ürün İzleme Sistemi Genel Tebliği (Sıra No: 1)’ nde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ gereği teslimatlarına başlanan yeni dönem bandrolleri için 8 Mayıs 2015 tarihi itibariyle aşağıdaki banka hesap numarası kullanılacaktır.

Önemle duyurulur !

SICPA ASSAN ÜRÜN GÜVENLİĞİ SAN. VE TİC. A.Ş. - SICPA SECURITY SOLUTIONS SA İŞ ORTAKLIĞI
T. VAKIFLAR BANKASI
İST.ANADOLU KURUMSAL ŞUBESİ

HESAP NO : 00158007303453220
IBAN : TR 3900 0150 0158 0073 0345 3220

06.03.2015
Eski ve Yeni Dönem Bandrol Siparişleri Hakkında Önemli Duyuru!

Sayın Üretici ve İthalatçılar,
2014 - 2019 yıllarını kapsayan 2.Dönem Tütün Mamulleri, Makaron ve Alkollü İçkilerde Bandrollü Ürün İzleme Sisteminin (BÜİS) kurulum çalışmaları firmamızca sürdürülmektedir.
Çalışma kapsamında yeni nesil bandrol kullanımına geçileceğinden Gelir İdaresi Başkanlığı ile yapılan değerlendirme sonucunda geçiş dönemine ilişkin dikkat edilmesi gereken konular ve tarihler şu şekilde belirlenmiştir;
Eski dönem bandrolleri ile yeni dönem bandrollerinin kullanımına, yeni yıl bandrol geçişi gibi takvime bağlı olarak kademeli geçilecektir. Eski dönem bandrolleri 31.03.2015 tarihine kadar sipariş edilebilirken, bu tarihten sonra eski dönem bandrolü siparişi kabul edilemeyecektir. Mevcut bandroller için verilen son siparişler 13.4.2015 haftasında teslim edilecektir.
Eski bandroller 31.5.2015 tarihine kadar kullanılabilecek olup, 01.06.2015’den itibaren zorunlu olarak yeni dönem bandrolleri kullanılacaktır. Yeni sistem çözümü üzerinde eski bandroller okunamayacağından geçiş döneminde bandrol stoklarının dikkatli planlanması gerekecektir.
Yeni dönem bandrolleri 20.4.2015 tarihinden sonra sipariş edilebilecek ve sevkiyatlar 4.5.2015 tarihinde yapılmaya başlanacaktır.
Önceden Aktive Edilmiş bandroller de yine yukarıda belirtilen tarihlerde sipariş edilebilecek ve firmaların stokları tükenene kadar kullanılabilecektir.
Eski dönem, yeni dönem bandrol siparişlerinizi verirken ve üretim planını yaparken bu tarihleri göz önüne almanızı önemle rica eder, konuyu bilgilerinize arz ederiz.

Önemli Not:
4.5.2015 tarihinden sonra yapılacak sistem kurulumları Yeni Bandrol ile yeni sistem üzerinde yapılacaktır. Bu şekilde devreye alınan hatlarda, yeni sistem kurulduktan sonra Eski bandrol kullanımını mümkün olmayacaktır. Stokların planlanması açısından bu konuya dikkat edilmesi gereklidir.

4.5 – 1.6 tarihleri arasında kurulacak sigara üretim hatlarında kurulumdan sonra sadece Yeni Bandrol kullanımı mümkün olacaktır. Bu nedenle Sigara üreticilerinin Mayıs ayı siparişlerini vermeden önce mevcut bandrol stoklarını ve üretim planlarını dikkate alarak, sipariş planlamasını firmamız ile temasa geçerek yapmaları önemlidir. Bu sayede Sigara üretim hatlarında olabilecek sorunsuz bir geçiş planlamak mümkün olacaktır.